Svar på frågor!


Goddag.

 

I detta inlägget kommer jag svara på lite frågor som vi har fått i våra kommentarer.

Indianen Jacob och Alven Leo är fortfarande borta, så jag hoppas att det var okej för dem att göra detta inlägg. :DDD

 

Från: Wilma

"är Vajri 14 och går i high school?

älskar alla era berättelser btw!
"

Nej. Det första inlägget där det står att Vajri är 14 var bara en flashback/dröm. Hon är 15. Tack så mycket. c:

 

Från: Evelina

"Kul att ni har fixat bilder till alla personer. :)
Vem är Ashley??
"

En biperson i berättelsen, hon "visas" först i Jasons veriation men sedan i allas.

 

Från: apan peter

"Grrr! Ashley är en riktig goding! ;D lick! kan man få hennes adress kanske? ha? ;D"

1. Vackert namn.

2. Självklart, skicka oss din e-mail så PM'ar vi dig. ;)

 

Tack så mycket för alla frågor! :D

Ja.. Det är alla frågor vi har fått än så länge... WOHO vi är populära. 8D ... Ashley är nästan populärare än oss. D :

 

 

VAJRIS MAMMA!


Ha det så bra! Sola, bada, LEV LIVET mina kära små vänner. 


Byeskiez /Kapten Julius




Kommentarer
apan peter

TACK så mycket för hennes adress. Har ståt utanför hennes fönster nu i flera dagar. Ashley är min soulmate <3 (': känner mig såå lycklig snyfft snyfft



2011-07-26 @ 15:13:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback