Är Alvens data fixad?!


Hej kära läsare, ni har säkert tänkt HURRA äntligen är Alven Leos data hemma igen!
Men där lurade jag er allt, min data är fortfarande ute på äventyr, men en fågel viskade i mitt öra att den skulle vara tillbaka inom en vecka.

Nu vet jag vad ni tänker, men HUR har flanen Alven Leo kunnat lägga ut inlägg utan sin data? Svaret är enkelt, jag snodde O allsmäktige Kapten Julius dator, men de får jag allt sluta med nu när jag snart får tillbaka min egen. Så misströsta inte, Vajris version blir bara bättre å bättre å de kommer snart ut nya inlägg om hennes liv. Jag kan avslöja att hon inte mår så bra i sitt förhållande med Mike, om ni nu inte hade insett detta.

Jag har även hört att vissa inte kan smällta att Mike är en brandman ( haha, där va jag väl lite klyftig ;)) men Mike är en busig kriminel pojke, han förvirrar oss alla!


Hoppas ni väntar tålmodigt på fortsättningen, och glöm inte att läsa och komentera Alix och Jasons berättelser!

Alven Leo

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback